Nederlanders hebben ook rechten!

Het mooiste commentaar van Evert vind ik toch wel "Jaaaaaaaaaaaaaa" en dat dan heel emotieloos als de bal naast gaat :D En bijna bij elke ingooi heeft hij het over een gevaarlijke situatie. Een voorzet die de keeper vangt: "Een rollertje, een makkie voor de keeper"
 
Apart dat EA geen universele disc maakt met alle talen beschikbaar. Lijkt me economisch een stuk vruchtbaarder? Maargoed, het zij zo. Is het trouwens echt zo erg gesteld met dat Nederlandse commentaar? Kan iemand die niet bevooroordeeld is over Evert te Napel dat ook beamen? De moeite waard om via de UK te bestellen?

Die data past gewoon niet op een DVD. Vandaar geen universele disc.

Ik ben niet eens een Ten Napel hater. Maar ik ben een enorme fan van dat typische Britse commentaar. Daarom heb ik hem in Engeland besteld.

Goed om te horen trouwens dat je ook overgestapt bent ;)
 
Ik heb het nieuws over PES2008 mondjesmaat bijgehouden maar ik heb geen zin om 40 pagina's door te gaan met gezeur/opgehemel over PES2008 Demo. Dus ik vraag het even hier. Zo te horen valt de demo erg tegen? PES 2008 geen stap vooruit?

Bedankt!
 
waar ik pes2008 beste pre-orderen zodat ik mischien een dag eerder kan binnen halen dan in de winkels?
 
Back
Top Bottom