1. We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. Learn More.

PES5 Tournament on pc netwerk! sign up now 30 june (only in dutch)

Discussion in 'Pro Evolution Soccer - PC' started by roy1984, 20 June 2006.

1. roy1984

roy1984 Non-League

26 October 2004
    Maastricht
    Shrijf je nu in voor dit tournament 2006 voor 30 Juni!

http://members.home.nl/p.jcoumans/index.htm

Hier Volgt de informatie voor inschrijving,

Mail je naam, Team en Gamertag naar kingroy0019@hotmail.com. En dan zorg ik dat je opgenomen word in het toernooi. Let wel op er zijn geen Top teams aanwezig in dit toernooi. Dat doe ik omdat ik 32 deelnemers wil hebben en dus ook niet 32 top teams heb in het spel zodat iedereen evenveel kans heeft om te winnen.

Voorbeeld; Je krijgt nu dus geen AC Milan - Chievo, Maar Palermo - Chievo. Vind ik wat eerlijker.

Hier volgen de 32 Teams waar je uit kunt Kiezen.

Duitsland:

Hertha BSC
    Kaiserslautern
    VFL Wolfsburg
    Borussia Monchengladbach
    1. FC Nurnberg
    Engeland:

Fulham FC
    Middlesbrough FC
    Manchester City
    Blackburn Rovers
    Everton
    West Ham United
    Nederland:

Vitesse
    NAC Breda
    Heerenveen SC
    AZ Alkmaar
    FC Groningen
    Italie:

Chievo
    Sampdoria
    Livorno
    Lecce
    Empoli
    Reggina
    Spanje:

Sevilla
    Celta De Vigo
    Malaga
    ReaL Mallorca
    Espanyol
    Overig:

FC Kopenhagen
    Fenerbache
    Dynamo Kiev
    Anderlecht
    Club Brugge
    De opzet van het toernooi gaat alsvolgt;

Poule A T/M Poule H. De nummers 1 en 2 gaan door naar de 2de ronde. Waarin weer een groepsfase word gespeeld dus dan zijn er 4 poules A T/M D. Waarna de kwartfinales worden gespeeld. Waarba er na een gelijkspel een verlenging volgt. Als het dan nog gelijk is worden er natuurlijk PK'S Genomen.

Regels en feiten;

10 Min. Per Wedstrijd
    Uit en Thuis systeem (Tot Finale)
    Verlenging + PK's (Alleen bij afvalronde en Finale)
    Patch is Toegestaan
    Sperlers die vroegtijdig stoppen in een wedstrijden worden gemeld, en op een blacklist gezet.
    De uitslagen moeten worden vastgelgd met een screenshot en worden verstuurd naar kingroy0019@hotmail.com, Maak een screen waar de goalscorers worden vermeld. Een screenshot maken die je door op je toetsenbord prt screen te typen, En vervolgens plakken in paint.
    Gele en Rode kaarten dienen ook te worden vermeld in dezelfde mail waar je de screenshot ook in heb gezet.
    De rankings en standen worden iedere dag geupdate en naar je toe gezonden via mail in excel Formaat. of kijk op http://members.home.nl/p.jcoumans/index.htm
    Zorg ervoor dat je een goede verbindings snelheid hebt met internet.
    Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag, Mail je vraag of opmerking naar Kingroy0019@hotmail.com.

MVG Roy

Veel succes

Share This Page

Welcome to Evo-Web! As a guest you can browse some of our forums. If you want to join in the discussions and get full access please sign up here.