1. We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. Learn More.

Italian players - Fastweb related

Discussion in 'Pro Evolution Soccer - PC' started by Snowball, 26 October 2005.

1. Snowball

Snowball League 2

15 July 2004
    Hi there,

I'm going to write in italian, just because the problem i'm talkin about is related to a connection that we have JUST here in Italy. :(

So please forgive me.

Dunque, mi pare di capire che questa versione (che non ho ancora provato) di PES5 non supporti la connessione tramite IP diretto, che poi era la sola invece che supportava PES4.

Alla luce di questa cosa, sarà pertanto necessario, credo, entrare nelle lobby e qui cercarsi gli sfidanti. Ma questo potrebbe complicare le cose.

Come funzionerà per noi utenti Fastweb?
    Abbiamo le mani legate?
    C'è qualcuno che abbia già provato a fare una partita tra due fastweb oppure tra un fastweb e un non-fastweb?

Grazie
    Snowball

2. drgonzo

drgonzo Guest

Interested!
    con fibra fastweb si giocava da dio a pes4...spero che il fatto di hostare un tempo per uno non ci tagli fuori.
    (cmq mi basta che si possa giocare anche solo tra fastweb)

3. Trezegol17

Trezegol17 Conference

26 March 2005
    Ma perche nn chiedete l´ip pubblico a FASTWEB??

4. drgonzo

drgonzo Guest

Good news!
    Pare che sia tutto ok, letto su altri forum

Share This Page

Welcome to Evo-Web! As a guest you can browse some of our forums. If you want to join in the discussions and get full access please sign up here.